Dit blog wordt niet meer bijgehouden, klik hier voor het nieuwe Blog

maandag 4 april 2011

Nederland zou ook wel zo'n President willen

Obama gaat opnieuw voor President en dat is, wat mij betreft, goed nieuws. Zie telegraaf.nl
Voorzover wij dat in Nederland kunnen beoordelen, deed Obama het tot dusver uitstekend en heeft hij gezorgd voor een mijlpaal in de geschiedenis, met de verbroedering tussen blank en zwart Amerika. Er was heel wat oud zeer en dat is behoorlijk glad gestreken. Zwarte of donkere Amerikanen kunnen zich niet meer beroepen op discriminatie of verschuilen achter discriminatie, nu voortaan het hoogste politieke ambt voor hun is weggelegd.
Tijdens de vorige voorverkiezingen was Obama mateloos populair in Nederland en dat gold ook voor oud- president Bill Clinton eind vorige eeuw. Ook Clinton was mateloos populair en nu nóg, in Nederland.
Mijn conclusie is dan ook geweest, dat Nederland graag een dergelijke Presdent zou hebben en des te groter was mijn verbazing, dat de verkiezing van Obama geen vervolg had richting een President voor ons eigen land en dus richting de door mij daarvoor opgerichte partij, de Republikeinse Moderne Partij.
Aangenaam ben ik dus verrast met het opnieuw gaan voor President van Obama en ik hoop dan maar, dat het enthousiasme zich nu wel vertaald in leden en donatie voor mijn partij. Bent u enthousiast wordt lid of doneer, klik hier voor de site van de RMP, waar u zich kunt aanmelden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen