Dit blog wordt niet meer bijgehouden, klik hier voor het nieuwe Blog

maandag 31 januari 2011

70% zou het zien zitten met Willem van Oranje Nassau

Zeven op de 10 Nederlanders vindt dat Willem Van Oranje Nassau klaar is om zijn moeder op te volgen. Telegraaf.nl.
Daar kan ik tegenover stellen, dat ik en met mij de hele RMP helemaal klaar staan voor de Republiek Nederland.
Het is weer zo'n opinieonderzoek, deze keer door Synovate, dat representatief zou moeten zijn voor het hele volk. Lariekoek. In de eerste plaats ondervragen ze alleen mensen waarvan ze zeker weten dat ze voor Oranje zijn en in de tweede plaats denkt het grootste deel van het volk nog altijd, dat er maar één mogelijkheid voor hen bestaat, oranje.
Het Nederlandse volk kan ik mededelen, dat er al 10 jaar wel degelijk een andere mogelijkheid bestaat, namelijk de Republiek Nederland. De Republikeinse Moderne Partij is speciaal opgericht in 2000 om de Republiek Nederland te realiseren. In 2008, tijdens de jubel in Nederland rond de presidentsverkiezingen in de VS en de grote jubel voor Obama, heb ik zelfs besloten te gaan voor President in eigen land. Naast een partij ervoor, de RMP, heb je nu eenmaal iemand nodig, die President wil worden, was mijn conclusie, anders zit Oranje er over 100 jaar nog.
Nee, deze keer is het echt serieus en ik ben er helemaal klaar voor. Ziet u niets in Willem Van Oranje Nassau, maar ziet u wel wat in ondergetekende voor President, steun mij voor het eerste presidentschap, kunt u daarna zelf President worden. Zie RMP site voor info lid worden of doneren.
Er is maar één echt opinieonderzoek en dat is een referendum over de staatsvorm. Daarvoor moet de RMP de Tweede Kamer in en wel zo snel mogelijk.

3 opmerkingen:

lstorm1980 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ben Van Herwijnen zei

Je reactie heb ik verwijderd omdat er nogal wat gescheld in stond en daar ben ik niet van gediend.

"Republiek of monarchie maakt mij niet zo heel veel uit, er zijn wel belangrijkere dingen in het leven"
Deze opvattingen zijn rechtstreeks ingegeven door van Oranje Nassau en omdat jij en anderen daar intrappen zitten ze er al twee eeuwen.
Het is nu voor het eggie en wat het is om te gaan voor de Republiek Nederland weet je alleen als je lid bent van de RMP.

En wat betreft je slotzin; de hele RMP ligt niet wakker van dreigementen, Lex. Het is maar dat je het weet.

Hans van Rossum zei

Wat een neponderzoek zeg, 26.000 ondervraagden en daarop concluderen ze 70 procent van het gehele volk? Alleen idioten geloven in dergelijke gemanipuleerde onderzoeken, iemand die echt kritisch nadenkt komt automatisch uit op het herstel van de Republiek Nederland.

Een reactie plaatsen